Termeni și condiții de utilizare

Mod de Utilizare / Comanda Produse

iService vă oferă trei posibilități de achiziție a produselor expuse:

  1. Comanda online. Este cea mai comodă metodă de a cumpăra de la noi. Nu este nevoie sa vă deplasați, iar noi facem tot posibiliul ca produsele prezentate pe site să reflecte realitatea. Din momentul in care vă hotărâți sa cumpărați, totul dureaza câteva minute. Cu ajutorul câtorva click-uri de mouse, puteți adăuga produse in coș, modifica lista de produse comandate de oricâte ori va răzgândiți și lansa comanda la final fără efort. Important: pentru a vă putea procesa comanda, sunt necesare informațiile de contact, adresa de facturare si livrare, prin urmare vi se va cere sa vă inregistrați înainte de a trimite comanda, dacă nu aveti deja un utilizator creat. Înregistrarea este necesara o singura dată, iar la comenzile ulterioare, este suficient să introduceți numele de utilizator si parola. Apreciem orice fel de sfat pentru a îmbunătați acest serviciu și ne puteți contacta pe mail la vanzari@i-service.ro.
  2. Comanda telefonică. Puteţi comanda produsele dorite telefonic utilizând numerele de mai jos. Fiţi pregătiţi să comunicaţi datele de facturare, contact si livrare. tel: 0761330954
  3. Comanda prin email. Trimiteţi email (sau folosiţi formularul din pagina de contact) cu produsele dorite, impreuna cu datele de facturare, contact si livrare. Dacă aveți nelămuriri asupra echipamentelor, calculatorului sau laptopului pe care doriți să instalaţi produsul, vom verifica pentru dumneavoastră compatibilitatea şi ne vom asigura ca aţi comandat produsul potrivit.

ATENŢIE! Prioritate în procesarea comenzilor o au comenzile on-line!

Modalități de Plată

Cum plătesc? Plata se poate realiza în 2 moduri:

  • în numerar, la livrare (pentru Bucureşti - persoane juridice) sau în sistem Ramburs (pentru ţară) ;
  • print transfer bancar în avans prin achitarea unei facturi proforme. Coordonatele platii se vor regăsi in factura proforma.

Condiții de Livrare si Plată

Dupa ce ați trimis comanda, veți primi o confirmare a comenzii pe adresa de e-mail specificată. Acest lucru este valabil doar pentru comenzile online. Dacă informațiile privind datele de livrare și/sau plată nu sunt specificate, vom lua legatura cu Dvs telefonic pentru stabilirea acestor detalii. De aceea este important să oferiți o informație de contact directă.

Livrările se vor face în interval de 24-48 de ore din momentul confirmării comenzii, prin serviciile de curierat rapid și prin PrioriPost, la Dvs acasa, birou, sau la altă adresă indicată în comandă.

Produsele se livreaza în limita stocului disponibil care vi se poate confirma telefonic în orice moment. Plata comenzii se va face cu OP sau cash, la livrare în magazin sau curierului care vă aduce produsele.

Apreciem orice fel de sfat pentru a îmbunătați acest serviciu și ne puteți contacta pe mail la vanzari@i-service.ro.

GARANTIE

În momentul efectuării comenzii vi se va cere să confirmați că ați luat la cunoștința si acceptați aceste condiții:

  1. OBLIGATIILE CUMPARATORULUI
    1. In momentul solicitarii acordarii garantiei, cumparatorul va trebui sa prezinte certificatul de garantie, echipamentul in ambalajul original impreuna cu accesoriile cu care a fost livrat precum si o descriere scrisa a defectului. Lipsa unuia dintre detaliile mentionate atrage imposibilitatea noastra de a asigura garantia.
    2. Cumparatorul este obligat sa respecte instructiunile de utilizare ale echipamentelor cumparate, conform indicatiilor tehnice sau celor din manualele echipamentelor. Orice defectiune aparuta in urma folosirii necorespunzatoare nu face obiectul garantiei.
    3. Este obligatorie folosirea numai a elementelor de cablare originale, iar alimentarea se va face obligatoriu de la priza cu impamantare.
    4. Cumparatorul este obligat sa pastreze intacte toate sigiliile si etichetele aplicate pe echipamente, precum si a documentatiei si accesoriilor primite odata cu echipamentul (carti, cabluri, dischete, CD-uri).
    5. Echipamentul trebuie sa functioneze in urmatoarele conditii: 
      1. Tensiunea de alimentare: 210V – 240V; frecventa retelei: 50Hz+/- 2% 
      2. Temperatura: 10 – 350 C, umiditate: 65% fara condensare; 
      3. Echipamentele vor fi protejate de umezeala, vibratii, socuri mecanice sau termice.    
    6. Cumparatorul trebuie sa protejeze de praf echipamentele.
  2. SITUATII CARE POT DUCE LA PIERDEREA GARANTIEI
    1. Ruperea sau deteriorarea sigiliilor sau a etichetelor aplicate pe echipamente; 
    2. Greseli de instalare (lipsa impamantarii la priza, cuplarea oricarui periferic la calculator in timp ce echipamentele sunt sub tensiune) sau fluctuatii ale tensiunii de alimentare;
    3. Pastrarea in conditii improprii a echipamentelor (caldura excesiva, umiditate excesiva, praf etc.)
    4. Interventii asupra echipamentelor – indiferent de natura lor – de catre personal neautorizat de furnizor sau modificarea configuratiei sau a seriilor din certificat;
    5. Nu se acorda garantie la produse cu urme de arsuri (componente cu chip-uri sau alte piese cu urma de arsuri sau gaurite);
    6. Nu se acorda garantie la procesoare cu urme de arsuri, ciobite sau cu distantierii din cauciuc deteriorati;
    7. Spargeri, pagube mecanice cauzate de orice fel de lovitura, de trasportul sau manipularea necorespunzatoare (componente crapate sau cu parti lipsa, procesoare cu pini lipsa sau indoiti, unitati CD cu CD-uri sparte in interior, HDD cu plasticul crapat sau rupt in zona conectorilor);
    8. Garantia pentru monitoarele TFT se acorda conform standardelor ISO 13406-2 clasa II (monitorul se primeste in garantie pentru pixeli lipsa numai daca are minim 4 pixeli lipsa sau colorati);
    9. Nu se acorda garantie pentru consumabile, accesorii sau pentru software nelicentiat care nu functioneaza corespunzator;
    10. Nu se acorda garantie in cazul defectiunilor cauzate de virusi sau de programe instalate necorespunzator sau pentru placi de baza al caror BIOS a fost rescris gresit;
    11. Nu se acorda garantie pentru defectiuni cauzate de transportatori (curier rapid, prioripost, coletarie mesagerie CFR etc.)
  3. ALTE MENTIUNI
    1. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, adica 10 USD/ora; 
    2. Firma noastra nu raspunde pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau in perioada in care echipamentul se afla la sediul firmei noastre; insistam ca la anumite intervale de timp sa se efectueze un back-up al datelor importante; 
    3. Produsele software nu fac obiectul garantiei; 
    4. Prin semnarea prezentului contract, cumparatorul isi asuma obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie inscrise in certificatul de garantie.   

RETURNAREA PRODUSELOR

In conformitate cu legislatia in vigoare, clientii care achizitioneaza produse de la magazinul nostru, au dreptul la urmatoarele:

  1. Sa prezinte produsele cu defecte in termenii de garantie stabiliti spre reparare sau inlocuire, daca defectele descoperite nu sunt cauzate de utilizarea necorespunzatoare a produselor, asa cum este stabilit in termenii generali de garantie si/sau dupa caz, instructiunile de utilizare specifice ale produselor acolo unde acestea au fost furnizate;
  2. Produsele care prezinta defecte conform paragrafului anterior si care nu pot fi reparate/inlocuite pot fi returnate contra sumei de bani cu care au fost achizitionate in urmatoarele conditii:
    1. Returnarea se efectueaza in primele 10 zile de la achizitia si livrarea produselor;
    2. Produsele sunt returnate in ambalajul original nedeteriorat. Pentru returnarea de produse fara ambalaj sau cu ambalaj deteriorat, acestea vor fi preluate ca si produse BULK, iar comerciantul va percepe o taxa de 50% din valoarea produsului;
    3. Carcasa produselor nu a fost desfacuta. Ruperea sigiliului de pe carcasa duce la anularea garantiei si a dreptului de returnarea a unui produs defect;
    4. Produsele nu prezinta lovituri sau zgarieturi;
    5. Taxele de transport sunt suportate de catre cumparator. Produsele trimise in sistem RAMBURS nu vor fi acceptate pentru retur.
  3. Persoanele care au ridicat produsele de la sediul magazinului si au testat produsele inainte de cumparare nu au posibilitatea de a returna produsele achizitionate.