Service IT

PASUL 1 (DIAGNOSTICARE PRIMARA)

In momentul in care echipamentul (laptop, calculator, UPS, Server) dumneavoastra ajunge la noi in service vi se intocmeste o fisa de service cu datele de identificare ale D-vs si ale echipamentului (serie, memorii, HDD, particularitati) si defectul semnalat.

Tot atunci se face o DIAGNOSTICARE PRIMARA.    In momentul predarii echipamentului in custodia noastra se plateste diagnosticarea in valoare de 50 RON. Costul acestei diagnosticari se va opri doar daca, in urma raportului de service si a costurilor finale inaintate spre aprobare, clientul refuza executia reparatiei (indiferent de motiv).

Costurile sunt comunicate in mod transparent clientului, acesta putand verifica oricand pretul piesei inlocuite din moment ce folosim stocul propriu iar aceste costuri se regasesc pe site-ul nostru. Orice piesa inlocuita poate fi purtatoare de manopera.

In cazul in care clientul isi da acordul pentru reparatie, aceasta diagnoza service este automat scazuta din costul total a reparatiei fiind considerata avans.
 

PASUL 2

DIAGNOSTICAREA COMPLEXA SI ANALIZA

In circa 24 de ore echipa noastra de tehnicieni, specializata va face o diagnosticare AMANUNTITA si va stabili exact ce probleme are echipamentul, precum si costul final al reparatiei. In situatii speciale diagnosticarea poate dura chiar si pana la 5 zile lucratoare.

Se cere in mod express acceptul dvs. pentru reparatie, moment in care, in functie de raspunsul dvs. se continua fluxul de reparatie sau este predat cllientului impreuna cu fisa de constatare.
 

PASUL 3 (REZOLVARE)

Din momentul in care primim acceptul pentru reparatie vor mai trece maxim 24-48 de ore pana cand puteti ridica echipamentul din service.

Acest termen include si partea de testare post-reparatie a echipamentului, testare ce se face pentru a avea garantia ca reparatia este una durabila si de calitate. In situatiile in care echipamentul nu trece testele, acest termen se poate prelungi.

Modulele care prezinta defecte sunt inlocuite. Nu executam interventii pe placile electronice pentru a schimba condensatori, smd-uri sau alte componente. Aceasta abordare ne permite sa oferim garantie la produse care nu au fost reparate si ne asigura ca nu vor ceda intr-un timp relativ scurt.

 

PASUL 4 (Testare)

Daca echipamentul trece toate testele  sunteti instiintat ca puteti veni sa-l ridicati.

Reparatiile noastre beneficiaza de GARANTIE  intre 3 luni si 12 luni in functie de provenienta componentei schimbate (noua sau second hand).

Garantia se refera strict la hardware-ul  care a fost inlocuit in procesul de reparatie al echipamentului si este stipulat in certificatul de garantie.

Aceasta este valabila numai impreuna cu sigiliul nedeteriorat si certificatul de garantie acordat la ridicare.

Serviciile software cum ar fi instalari de sisteme de operare, drivere, software, formatari, partitionari, devirusari etc. nu beneficiaza de garantie

RECOMANDARI

1. Inainte de a aduce laptop-ul in service sa faceti un back-up complet al datelor stocate pe HDD.
2. Firma noastra nu se face raspunzatoare pentru programele instalate, sistemele de operare corupte sau de datele stocate pe HDD, deoarece nu avem cum sa stim daca acestea sunt in stare buna din moment ce laptopul este NEFUNCTIONAL.
3. Va rugam sa luati in calcul faptul ca in urma procesului de diagnosticare simptomele se pot agrava, iar daca laptop-ul este NEREPARABIL se poate ca acestea sa se manifeste diferit fata de momentul intrarii in service sau chiar sa nu mai porneasca.
4. Echipamentele se preiau in ordinea intrarii in service cu prioritate pentru clientii care au semnat cu noi un agreement de suport si mentenanta IT.

5. NU SE PERCEPE TAXA DE URGENTA.